dinsdag 18 juni 2013

and that's who I am.



Hallo lieveschatjes, vandaag ga ik een tag doen. De ' And that's who I am ' tag, deze tag is gebaseerd op dit Tumblr account. Ik zag het bij Teskuh's blog en het sprak me wel aan, nou laten we beginnen.


Mensen zeggen soms tegen mij ' ja lachen is gratis ' 'niet zo chagrijnig kijken he ' ik word er zo gek van. Ik bedoel als ik een keer niet lach betekent het niet meteen iets, oke ik geef wel toe ik lach wel vaak en hard haha ! Maar alsnog..



Zo'n gevoel heb ik vaak, maar ik weet natuurlijk niet of het waar is. Je hebt gewoon mooiere en lievere meisjes dan ik. En dan probeer ik altijd gewoon om ook zo te zijn maar ben er achter gekomen dat ik dar zelf niet wil. Dus ik ben gewoon lekker mezelf..


Ik heb altijd als er iets is gebeurd bij iemand dat ik zelf ook altijd verdrietig if blij ben. Ik vind het zelf heel erg leuk om mensen te helpen om niet alleen hun maar ook mezelf beter te voelen. Het maakt me gewoon blij hihii.


IK BEN ZO BANG VOOR WATER ! Niet in bad of douche maar in zwembad of meren. Arrgh het maakt me zo bang, gewoon ik weet niet wat er achter me zwemt of onder me. Het maakt me gewoon bang.


Ik durf nooit dingen te vertellen, aan niemand niet. Maar zelf denk ik dat dat komt door me verleden, ik leer nu wel meer om wat opener te zijn.


Als iemand bijvoorbeeld ' Linde ' tegen me zegt ben ik al meteen bang dat het slecht is. Als er iets gebeurd ben ik altijd meteen in de war want dat volg ik het niet meer bijvoorbeeld.


Het irriteer me zo erg ! Altijd heb ik wel iets wat ik lelijk aan mezelf vind of wat ik anders wil. 


Toen ik klein was vond ik het altijd al leuk om forten te maken. Nu vind ik het nog steeds leuk want ik kan mezelf erin verschuilen als even met niemand wil praten.


Hahahah ik weet niet waarom, maar ik voel me veiliger op internet dan in real life. Iknow dat is zo stom maar toch is het zo, ik probeer het steeds meer te veranderen want het is eigenlijk helemaal niet cool..


Ik vind het zo leuk om foto's te maken en dat is ook echt iets wat ik de hele dag kan doen. In de klas worden mensen ook soms zo gek van mijn vriendin en ik omdat we steeds foto's maken, maarja wij vinden het leuk hahaha.

Thankss voor lezen sweehearts, ik wil deze tag door geven aan een heel goed vriendinnetje van mij Tessa check haar blog ook even !

xoxo Lindee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten