zondag 15 september 2013

Selena Gomez.


Selena Gomez.


Selena Gomez.

3 September 2013 was de Disney ster Selena Gomez HIER in Amsterdam. Jullie kennen Selena waarschijnlijk wel van de Disney serie Wizards of Waverly Place. Daar speelt ze Alex het ondeugend, gemene maar ook lieve meisje. Nou maar daar wou ik het dus niet over hebben hahaha .. ik wou het hebben over het G-E-W-E-L-D-I-G-E concert wat ze gegeven heeft in de Heineken Musical Hal. 

Gister was dus de Stars Dance tour van Selena Gomez. Ik was er ook bij, en het was zo perfect. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet alle liedjes kende maar alsnog was het leuk. Ik heb heel veel filmpjes en video’s gemaakt van de videos komt nog een complicatie en van de foto’s ik doe er wel een paar hieronder maar het zijn er gewoon teveel ! Hahaha

Ze had een heel leuk voorprogramma, Timeflies. Eerst dacht ik van wat is dit nou weer maar het was zo leuk en heb er zoveel van genoten. Wat ik het leukst vond was toen Selena ging TWERKEEEEEEEEEEEN !! HMMMM GUURRRRRRL  * SNAP*

HAHAHAHAHAHAHAHAHA IK HOU ZOVEEL VAN D’R WAAAUW ..
Okee sorry hier komen de foto’s <33












Liefs lindee

1 opmerking:

  1. Wat gaaf dat je daarheen bent geweest! :) Oooh nee he, ging ze echt twerken.. :P Liefs

    BeantwoordenVerwijderen