zondag 9 juni 2013

irritatie.





Dit hierboven ^ is mijn irritatie gezicht. Hee wat leuk, ik ga jullie mijn irritaties vertellen. Waarom omdat ik dat leuk vind hahaha, en ik hoop jullie ook natuurlijk !

1. Mijn telefoon is mijn nummer een irritatie .. waarom ? nou het leid me af als ik wil, leren , slapen, douchen, filmen, schrijven, lezen. Ik hou echt van me baby maar op sommige (veel) momenten niet hahaha.

2. Hele grote groep meiden bij elkaar, al dat geluid maakt me gek. Er is altijd wel iets aan de hand, en dan is je hele dag weer verpest. Hahaha maar ik hou wel super veel van mijn vriendinnetjes hoor daar niet van !!

3. Mijn bed, ik hou zo veel van me bedje .. alleen niet in de avond ! Ten eerste mijn bed is te krap, en ik kan er niet tegen om met warme voeten te slapen. Het moet altijd wel koud zijn anders word ik gek oke ! hahaha.

4. Skype, arrrggh ! Mensen bellen je altijd en ik word daar zo gek van. En je kan nooit zien of iemand online is of niet. Want dat staat dat dingetje wel op groen maar neemt diegene niet op of praat niet terug ! Irritaant ..

5. Youtube reclame's, en dan vooral die van L'oreal ! Sommige reclame's daar duren zo lang, en na twee keer zien ken je al die hele reclame uit je hoofd. Het is zo irritant AARGHH !!

Wat zijn jullie irritaties ? Zet het hieronder ,

xoxo Lindee

2 opmerkingen:

  1. NOUUHH, je vind het dus niet leuk als ik je bel op skype :( .
    Mr jaa, de meeste vind ik ook irritant .

    x

    BeantwoordenVerwijderen